Kommenteeri

10 nõuannet kuidas kiiresti kaalust alla saada

Kevad on käes ja ega suvigi ei ole enam kaugel. Kindlasti olete juba kiiganud oma riidekappi ja vaadanud üle oma kevad-suvised riided. Julgemad on juba suvekleite selga proovinud. Peas kummitab küsimus: „Kas eelmise suve bikiinid ikka lähevad veel selga?“

Paljudel on tekkinud küsimus, kuidas talvel kogunenud kilodest võimalikult kiiresti ja valutult lahti saada. Kõik on ju näiliselt väga lihtne ning igal pool kirjutatakse ja räägitakse kuidas toituda. Te järgite neid juhiseid, kasutate oma teada tuntud nippe, kuid võib aga juhtuda nii, et kaal ei alane ega alane.

Mida siis ikkagi ette võtta, et saada kiiresti tagasi rannavormi?
  1. Esimene asi, millega tuleks tegelema hakata on see, et liigsed soolad ja vesi on vaja kehast välja saada. Liigsed soolad ja vesi on vaja kehast välja saada. Liigset vedelikku aitavad organismist välja tuua kehahooldused: vaakummassaaž ja pressoteraapia.
  2. Vaata üle oma toitumine ja vahepalad. Vähenda järsult suhkrute ja süsivesikute tarbimist. Jäta ära kõik koogid, küpsised, saiad, pirukad, pasta, valge riis, pudrud. Ära söö kuu aja jooksul üldse ei saia, võid süüa päevas 1 väikese viilu musta täistera leiba. Põhirõhk olgu proteiinirikkal hommikusöögil: muna, jogurt, pähklivõi (ilma saiata 2 tl). Söö proteiine: liha: veiseliha, kana, lammas. Kala ja mereannid: lõhe, forell, krevetid jne. Munad: munakollased on kõige paremad. Söö väheste süsivesikute sisaldusega ja mineraalainete rikkaid köögivilju: brokkoli, lillkapsas, spinat, tomatid, kapsas, brüsseli kapsas, lehtpeet, salat, kurk. Ära karda neid liigselt süüa. Kui sööd neid köögivilju keedetult, vähese soolaga ja ilma kastmeteta, siis võid neid süüa ükskõik kui palju, sa ei suuda süüa päevas üle 50 kcal. Rasvadest tarbi kasulikke rasvu: oliiviõli, kookosõli, avokaado, ghee.
  3. Söö päevas 1200 - 1400 kcal, jagatuna 4-5 toidukorraks. Jaga toidukorrad nii, et kolmel põhisöögi korral sööd 300-350 kcal ja kahe vahepala ajal sööd 100-250 kcal. Liiga vähene söömine paneb organismi hoopis toitu säilitama.   Vaata retsepte siit: /retseptid
  4. Jälgi toitude juures, et süsivesikuid, rasvu ehk nö punaseid toitaineid ei oleks päevas kokku üle 300 kcal. Kuna piimatooted kuuluvad sinna alla siis vähenda piimatoodete tarbimist. Söö piimatooteid päevas 200 g, mitte rohkem. Eelista valgurikkamaid toite: kodujuustu, ricotta kohupiim, Kreeka jogurt. Söö maitsestamata ja magustamata tooteid ja eelista vähema rasvasisaldusega juustu (kitse- või lambapiimast), mozzarella.
  5. Liikumine ja kehaline aktiivsus olgu iga päev. Sellest, kui käid 2-3x nädalas trennis ei piisa kaalust alla võtmiseks. Kui soovite kaalust alla võtta, tuleb iga päev olla füüsiliselt aktiivne ja liikumises. Väga hästi mõjub kõndimine. Tee iga päev vähemalt 5 km kiirkõndi ehk 1 tund.
  6. Joo vett. Kui tunned, et kõht on tühi, siis joo esmalt klaas vett. Sageli on meil organismil hoopis vedeliku mitte toidu puudus. Kui tunned janu, siis on puudus juba 2 kl vett. Päevas oleks vaja juua vähemalt 2l vett. Kui olete alustanud dieediga, siis tuleb vee joomist eriti hoolikalt jälgida, sest rasvade põletamise käigus vabanevad organismis gaasid, mis on toksilised. Seetõttu tuleb just kaalust alla võtmise ajal jälgida vee joomist, et meie organismi ei jääks mürkaineid. Just puhast allikavett on kõige parem tarbida. Igasugused morsid ja mahlad sisaldavad palju suhkruid ning ei sobi pidevaks tarbimiseks.
  7. Maga piisavalt. Vajalik on magada vähemalt 7 tundi öösel. Soovitavalt veel päeval üks väike „iluuni“ 15-20 min näiteks pärastlõunal kella 15 või 18-19 paiku enne õhtusööki.
  8. Kaalu ennast vähemalt iga päeva tagant. Tee seda alati samal kellajal hommikul ärgates enne sööki.
  9. Võta kasutusele väiksemad taldrikud.
  10. Pea toitumispäevikut. Tee seda kas mõnes toitumise app’is või võta endale selleks eraldi märkmik. Me sageli arvame, et toitume tervislikult, kuid must valgel tuleb välja tõde mida ja kui palju me tegelikult sööme.

Lisa kommentaar

Email again: